Liste der Schweizer-RX8-Fahrer/innen

  • Also de wet ech mech au mau bemerkbar mache ;)
    Fahre set guet 1 johr min Silbrig rx8 cosmo, 192ps, 85T Km. Bes jetzt ohni grösseri zwöschefäll (bez rost a de hendere radlöif wo hed mösse gmacht wärde ond de elektrolöfter wos verstopft hed ond dodorch de motor mau chli wärmer worde esch, esch aber natürli au scho gmacht worde)
    Ha do im Forum scho velli interesanti sache gse ond gläse ond freu mi scho of witeri interesanti brecht!
    Dänu vo Wauwil Kt. Lu

  • Hoi zämä, e gruess vo RegionSense im schöne Fribourgerland. Mach eu mit min 192ps Rexi mit momentan 9.5x19 Barracudas und bald mit 9.5x19 work

  • Hoi zäme


    Sit ere halbe Wuche bini unfreiwillig kein Rexfahrer meh. Er hät sich selb in Brand gsetzt, Totalschade. Zum Glück isch suscht nix passiert.
    Falls öppert vo eu en Facelift loswärde will: bitte melde...


    Gruess

    RIP: 231er, titangrau
    Premix mit Idemitsu seit 10.2012 (83t km) bis 5.14 (110t km)

  • Nein, bisher ist (mir) nichts über die Ursache bekannt. Mal schauen, ob das Mazda überhaupt untersucht.


    Danke :)
    momentan darf ich einen neuen Mazda3 mit Diesel fahren. Schönes Auto, aber die Fortbewegung ist ziemlich...emotionslos ;)

    RIP: 231er, titangrau
    Premix mit Idemitsu seit 10.2012 (83t km) bis 5.14 (110t km)

  • Hallo zeme
    ich bin sit 3täg au en stolze Rex Bsitzer.
    leider isch er momentan no bim mech will de halt de termin zum fohrfüere schneller bechunt..


    chume us glattbrugg ZH und fahre en Gelbe Rex mit schwarze 18" Barracudas und ere borla catback drunder ;)


    Greez elvin

  • i bi sit 2 Wuche wieder Rex-Bsitzer. Dasmol ischs en wisse Anniversary mit dunkel lackierte Felge :)

    RIP: 231er, titangrau
    Premix mit Idemitsu seit 10.2012 (83t km) bis 5.14 (110t km)

  • Sali zäme
    bi sit 2jahr rex fahrer und immerno voll begeisteret jetz hani dänkt i melde mi da mau ah im forum wüus mir scho viu bracht het Lg

  • Hui hani gar nid gseh gha, dass es do e schwiizer Abteilig het :D


    Also ich schlüsse mich a, so als CH-Rex Fahrer :D


    aber eigetli isch do i dem thread toti Hose :totumfall:

  • Ja da lauft nüd... wie au in DE hend au bi üs die meiste de rx8 nurno 2-3jahr de glich bsitzer. Glaub de grösst teil uf de liste het keine meh... i vermisse mini au scho :'-( 6 jahr mini nr1 gsi....

    231PS in Sunlight Silber, getönte Scheiben, extra helle blaue LED Innenbeleuchtung. REVi Intake+ Duct,
    Racing Beat Complete Gauge Panel,

    Zoom Zoom Kleber auf den Seiten Scheiben, Reserverad,
    Vredestein Wintrac xtreme auf Original 18" Felgen im Winter,
    Dotz Tupac 8,5“x 19“ ContiSport5P vorne und hinten Hankook s1 evo2 K117, INVIDIDA Q300 Ti.



    [align=center]Zweitfahrzeug- zu Verkaufen: Honda Prelude 2.0EX jg.90 mit 109Ps

  • Hallo zäme. ich und ein paar rx8 fahrer aus der schweiz haben eine Facebook und whatsappgruppe. wer gerne dazu stossen möchte kann sicher gerne bei mir melden. Wir treffen uns öfter bei schönem wetter für eine ausfahrt oder sonstige aktivitäten

  • Hallo zäme. ich und ein paar rx8 fahrer aus der schweiz haben eine Facebook und whatsappgruppe. wer gerne dazu stossen möchte kann sicher gerne bei mir melden. Wir treffen uns öfter bei schönem wetter für eine ausfahrt oder sonstige aktivitäten


    Chumme gern i dere gruppe.