Zulassung für auspuff

  • Hoi zäme...
    Ich han vor im winter e neui uspuff aalag zkaufe. Ich wot am liebste HKS here mache aber weiss echt ned ob das zueglah ish ide schwiiz.
    Bin letsht au ade tuningmess in fridrichshafe gsi und han der na recht viel rx-8 us de schwiiz gseh und die meiste hend e indivia alag gah.
    Sind die 100% zueglah ide schwiiz oder was hend ihr für erfahrige gmacht?


    Gruess yili

  • Ich hamer au en Invidia bstellt und ja, die sind zu 100% zuegla. Gasches eifach vim Verkehrsamt ga zeige und iträge lah.
    Das Teil het ja en ABE und macht somit absolut kei Problem. ;)

  • Also wenn mi frogsch kriagsch d HKS es nid itreit will sie z luut isch...so viel i weiss.., nidmol im dütsche kriagsch s tüv drfür. Und hett die nid nu 1 rohr?also wenn ja denn nur vor Optik nid;)vo dem her Soundmässig Indvidia wobi s schu a massaprodukt isch und numm hervorstichsch..;) i han mer a Fire-Fox drufft knallt;) zwar nid bessere sound drfür d flames:) Hüt würi mier was exotisch druff tua..aber jo...viel glück mit suecha;)

  • Die Frage ist halt nur, ob die Zulassung auch gilt wenn z.b. nicht der originale Kat verwendet wird und dadurch der Wagen paar dB lauter ist?


    PS: Schreibt man in der Schweiz immer so? Ist ja heftig. :D


    192er Revo Reloaded: 06.2010 bis 11.2017 brilliantschwarz A3F - ab 01.2018 carminarot 32V

  • Für d'Invidia chasch bi Assia für 150.- sogar es CH-Guetachte bestelle. Demit söttischs nidemal meh zwingend iträge müesse ;)


    acm: Jepp :D

  • Jaa wenn ned HKS den indivia..
    I han ufde europäischi internet siite vo hks nahglueggt...
    Det staht das es L&R en uspuff het...


    Aber has mer sho denkt das es ide schwiiz ned zueglah ish, wär au zuuu geil


    Danke na :)

  • Wenn gnueg Gäld hesch gasch uf Biel en Einzelabnahm ga mache, denn isch d'HKS au legal.
    Aber ebe: das wird denn tüür.. ;)

  • Interessant, hani nonig kännt. Du weisch nid zuefällig wievill in Biel zahle würsch? (Die machet das denn sälber überne anderi, zueglassni Firma, weni das richtig verstande han?)
    Han garnid gwüsst, dasses überhaupt en Alternative zum DTC git. Danke defür! :thumb:


    PS: Und de Header vode FAKT-Page ladt au i.. :thumbsup:

  • han kei ahnig was s dtc för das verlangt.


    bi fakt gosch ane mit dem auto und die bstelled eine vom tüv, wo mit dem dB-mässer das ganze protokolliert und die stelled dir dänn s guetachte us. sälber fahre bi de mässige goht glaub nöd, wel mer ja chönti bschisse ;).
    för gwössi grösseri abnahme verfrachtets s auto zo de niederlassig in DE. Aber so chlini sache werded z widnau gmacht.


    dene chamer soscht au mol alüüte. sind hilfsbereiti lüüt dät. au wänn mer sich nur unverbindlich wätt informiere.

  • Hallo Zäme


    Ich weiss es ghört ned grad hie ine aber frage chame ja mal !
    weiss öppert vo euch wohni dhinderi Lambdasonde für der Rx8 Revolution 192PS verchumme?
    was derzue viellicht au no zsäge isch dasi en 200 Zelle Metalltkat dinne han wie au en Invidia Q300
    Chönt mer da öper vo euch witerhälfe?


    Gruess
    Mario