Rex Neuling hat viele Fragen :) ***Bitte nur Leute die auch in der Schweiz wohnen***

  • Sali zämme zerscht mol, bi no ganz neu do und han min Rex sit 2 Wuche aber denoch paar Frogene:


    1. Bringt e Sportkat öppis? Isch dä mit Papier drbi? Oder zu lut fürd MFK wenn me scho e FOX dra het han ane Bönez 200Zeller dänkt odr so?


    2. Wie füehrt me e genaui db Mässig? Max. db Wert? Kantonsabhängig? In Basel?


    3. Find mini momentani FOX alag naja erscht ab 4000Toure gots ab, bechunnt me e Exoticspeed R1 oder Agency Power itreit?


    4. Gits e guets Preis/Leischtigs Carpc Kit füre Rex han ebe dr Navi dinne also Display hani scho :)


    5. Was haltet dr wenn me de Tauschfilter wächslet gege e K&N bringt das e biz meh Sound bim Rex?


    6. Wie tür isches eigentlich wenn me s Auto ganz umfoliere möcht durchschnittlich? 2000.-?


    7. Wo findi schöni Heckspoiler mit Biblätter füre Rex?



    Messi an alli womer biz chönne hälfe fallsi no Froge han wärdis editiere :batman:

  • ...und das Forum hat bestimmt zu allem schon die Antworten. ;)


    Wenn du das allerdings so in die Suchmaske eingibst wirst du nichts finden. :D

  • Keine Ahnung, in der Kölner Bucht gibbet keine Berge, von daher gehören alle Bayern, Schweizer und Össi zu besagten Kategorie - das meine ich natürlich nur liebevoll :D


    edit: @Boost ein bißchen Geduld musst du schon haben.
    Dafür sorgen wir mit unserem Blödsinn wenigstens dafür das der Thread oben bleibt :thumbsup:

  • Ich habe das was hier nicht hin gehöhrt, dem entsprechend gelöscht.


    Er hat sich doch an die Schweizer gehalten und nur die gebeten auch zu antworten.


    Man muß nicht überall hier im Forum zu allem was schreiben.

  • b00st


    Leute, die uns Schluchtenscheisser nennen, würd ich eh gleich mal ignorieren...und wenn er dann noch aus dem Kohlepott kommt... :P
    Take it easy!! Und klar kannst du im Schweizer-Thread auch Dialekt schreiben :!:


    Zu dinä Frage, ig cha dir numä vom K&N Filter abrate...ha ds Typhoon Kit II gha. Vom Sound här geniau, hammermässig. Aber derfür hesch ke Leischtig meh gha, auso mou ir Schwiiz hets glängt, aber im Dütsche nid. Bi chum no uf 200 cho und wo mir aui vougas si gfahre, het minä plötzläch afa stinke und zur Motorhuube userouchne. Ha nä de schlussändläch müessä la abschleppä. Zum Glück ke Schäde, aber dr Lufi hani de wieder usegno und när isch wieder aues super gsi.


    Für die andere Frage chani dir dr iZ_VeilZ empfähle :hs:


    @MGPOWER
    Danke, das hatte ich auch vor, du warst schneller :><:

  • Hab Nrw statt NWE gelesen :blush: , na dann halt wenn er aus dem grossen Kanton kommt :wh:


    Aber könnt ihr aus dem grossen Kanton jetzt hier auch mal konstruktive Beiträge leisten, bitte

    2 Mal editiert, zuletzt von Kampfhamster ()

  • So jetz schrieb i grad extra uf schwitzerdütsch.. :hechel:


    also, er het jo nur K&N Luftmatte gmeind und nid sganze Kit wenn i das richtig gseh han.. i ha die Matte sit johre drin und keine Probs kha.. leischtigsverluscht au nid, denn er isch immerno fasch 270 gloffe.. (ohni ruckewind oder bergab, isch aber au scho 4Johr här) :ugly:


    so zu de andere Froge.


    Sportkat bringt dr chli mehr Durchzug und au bessre Sound.. Legal, naja isch immer chli e Grauzone.. usser de vo Maxspeed het agäblich e CH Zuelassig.. nur frogt sich öp au in Kompination miteme andere ESD.. müestisch noche froge..


    DB mässig isch natürlich für die ganz CH glich.. wies gnau Duregfüehrt wird weiss i au nid, ha mol gmeind bi 3000U/min und 50cm Abstand...


    das wäg de Alag zum Itrage, isch oftmals nur e Gäldfrog.. :D abr das lohnt sich nid, git gnue andere wo guet sin und Legal.. aber das isch typisch füre Wankel dasser unde dure lieslig isch, i finds ebe praktisch so..


    Car-Pc`s gits jo einigi, aber die meischte baue en Doppeldin dri.. ha au mol en Pc kha aber die schissi use gschosse.. es git jo keini spezifisch füre Rex vo dem her spielts jo kei Rolle..


    Foliere lo.. dänk dinne isch Standart oder hesch no Spoiler dra?? wenn de scho in Basel wohnsch, gang ins Dütsche.. zahlsch fascht d`hälft als in dr Schwiz.. forg mol bim Ogi-Print ah.. bi dem hani au scho Sache mache loh...


    Spoiler mit direkt mit Biblätter füre Rex.. viel Spass bim sueche... :patsch: und wenn de müessts jo auno gfalle...

  • Messiviel mol ann alli womer bis jetzte gschribe händ :)


    Wägem Kat vo Maxspeed han öpis gfunde:


    http://www.maxspeed-motorsport…info.php?products_id=2359


    Genau han nume gfrogt wäg dr Matte nid es ganze Kit ^^ Gits do au e minimale Soundveränderig nur durch d Matte?


    Han glaub e genaui Mässig im Evoforum mol gfunde muessi widr sueche irgendwie isch das mitem 3.Gang afahre gsi irgendsone Gschicht.


    Jop hane Spoiler momentan dra aber dä isch mr zbrav vom Vorbesitzer ^^ dr GT2 würdi mr gfalle: http://www.trc-tuning.com/_pro…_mazda/_rx8/_rx8_body.htm
    abr am liebschte hätti scho gärn sone grosse Evo Spoiler TRC GT Sport Series Heckspoiler dä wird glaub chum itreit wärde...


    Messi no füre Tip mite Folie ich lueg mol wasi cha finde bim Ogi und vlicht mol nachem Pris froge :)

  • Ich habe den Maxspeed-Rennkat und die Fox drunter. Dazu kommt noch ein RMagic-Krümmer und K&N.



    Also das ganze tönt richtig gut und es ist angenehm, dass das Fahrzeug nicht schon bei tiefen Drezahlen oder im Stand so laut tönt. Auch im Bezug auf die Polizei ist das ein riesen Vorteil.



    Wenn man aber mal so 20 Kilometer Autobahn gefahren ist, tönt das Fahrzeug brutal pervers! Kann ich nur empfehlen. :)



    lg