54. Stammtisch CH - 24. Aprl 2010

  • Swissrotary:hs:
    Was willst du mir damit hier im Stammtisch-Thread sagen, dass du beim Stammtisch auch dabei sein wirst :denk: ? ^^


    Nein Sorry für die Verwirrung, war im Bezug vom nächsten Stamm... hab Urlaub an diesem Stamm und weis nicht ob ich noch weg geh.


    Hier also die Offizielle absage und Entwirrung. ;)


    Aber allen eine gute Wankelfahrt am Sammstag :thumbsup: Lasst es euch Schmecken.

    231PS in Sunlight Silber, getönte Scheiben, extra helle blaue LED Innenbeleuchtung. REVi Intake+ Duct,
    Racing Beat Complete Gauge Panel,

    Zoom Zoom Kleber auf den Seiten Scheiben, Reserverad,
    Vredestein Wintrac xtreme auf Original 18" Felgen im Winter,
    Dotz Tupac 8,5“x 19“ ContiSport5P vorne und hinten Hankook s1 evo2 K117, INVIDIDA Q300 Ti.



    [align=center]Zweitfahrzeug- zu Verkaufen: Honda Prelude 2.0EX jg.90 mit 109Ps

  • Swissrotary
    Was, jetzt lässt Du mich auch noch im Stich, nachdem MacBreggi schon nicht dabei ist? Dann wird das ja eine ganz einsame Fahrt, nix mit rollender RX-8 Welle über drei Spuren auf der Autobahn ;(


    Also such ich mal offiziell Verstärkung für unsere "Fahrgemeinschaft" :D

  • Auso, hüt isch Amäudeschluss...gibe euch no bis 18:00 zyt und würd mi uf die paar Unsichere no fröiä :nummer1:


    @Zeno schaffsch äs du dasmau viellächt ou pünktläch? Im FB bisch ja fliessig.... ;)

  • Oh nei, ist chani morn nid mau ds auesentscheidende Playoff-Spiu luege ;(;(;(
    Ob's ächt ir Täfere ä Grosslinwand git? Itz weiss ig ou, wägärum dr MacBregi nid chunnt, dä wot die Schmach nid am Stamm erläbä, wenn der SCB gäg Gänf verlührt morn :><:

  • @ Dania
    Fräche Erdwüeler du!!!! :ärgern:
    Die günned morn sicher :nummer1: , han hüt morge Tickets gholt, aber nur für de Junior, ich selber cha leider au döt nöd debi si. ;(


    Und überhaupt, wiso wetsch du luegä??? Dini ZUGER sind ja eehh scho all i de Ferie, am Strand, mit Sunnebrand. :rofl: :rofl: :rofl:


    Wünsche eu allne viel Spass und :essen: morn.

  • :D Ig wet ämu ou lieber am Strand liege, aus müessä Ishockey spiele :sprichzurhand: Ha scho ar Kollegin gseit, wenn dr EVZ im Finau wär, wär das nüd für mini Närve, chönnt die Spiu äuä nid luege. Aber wenn's süsch irgendwelche Mannschafte si, denn geit das guet :thumbsup:


    Nei, ig mas morn beidnä gönne, mau luege...du weisch ja SCB und dehei Meischter wärde, das isch so ä Sach...dä wo meh Goal schiesst wird Meischter :girl:


    Danke, dir morn ou viu Spass, bi was ou immer :hs:

  • Ha mi nach langem wedr mol bemerkbar welle mache im forum und ha müesse feststelle das mi account nüm existiert het.. :(
    Einigi wärde mi velecht no kenne.. ;)


    Bei mir ist es leider wieder unsicher:-(
    weiss nicht ob der RX8 bis am Samstag bereit ist. Da das fahrwerk immer noch nicht in der Schweiz ist :(


    cheers
    VeilZ

    Hätsch mr doch öpis xeit!! ?(
    De hätte mr dasmol mit mim chöne ga, wen er ja wedr iglöst isch.. :rolleyes: