Liste der Schweizer-RX8-Fahrer/innen

  • Hallo Zämä,


    wärde ja momentan wieder immer meh...schön :><: . Da ig säuber ke RX-8 meh fahre und ou nüm viu hie im Forum isch, han wöuä frage, ob öpper Interesse het, d Lischte witerzfüehre?


    Grüessli usem Seeland

  • Hüt zum erstemal en Usfahrt gmacht mitem Rex und gad 3 anderi Rex-fahrer gseh. allne zuegwunke, :wink: voll geil haha :D

    hehe, freu mi au druf... :wink:

    :thumbsup: seit dem 24.03.2012 stolzer Besitzer eines REX Anniversary arachne weiss :king:

    Einmal editiert, zuletzt von me2 ()

  • Herzlich Willkomme & vill Spass mitem REX (schön ufpasse dass er da winter guet überstaht!)


    Greez usem ZH-Wiiland

    231PS, PREMIX (1:300), Bose, ID3 Adapter, Front+Heck Clean, Leder (Schwarz-Rot), Shogun, Magnaflow Exhaust

    LED Standlichter, Diverses rot hinterleuchtet, Mitelkonsole lackiert, Custom Heckausbau, Carbon Seitenspiegel

  • lammbock85
    Herzlich willkommä :party:


    Jetzt nur no rasch unter "Mein RX-8 & Ich" vorstelle mit Bilder vo dim REX (dis Profilbilg gseht vielversprechend us 8o )


    lg SpeedFlash

    231PS, PREMIX (1:300), Bose, ID3 Adapter, Front+Heck Clean, Leder (Schwarz-Rot), Shogun, Magnaflow Exhaust

    LED Standlichter, Diverses rot hinterleuchtet, Mitelkonsole lackiert, Custom Heckausbau, Carbon Seitenspiegel

  • Also, mich kann man nun auf die Liste der "Ex-Rexler" nehmen.
    Hab mich heute von meinem "Schmuckstück" getrennt!!! :love:


    War ne tolle Zeit und habe viel Spass damit gehabt.

  • Hallo SpeedFlash


    Ja das Machi idä nächstä wuchänä mal.....
    Am Mittwuch chunt äntli invidiaq300 unders Auto und dä shogun2 spoiler no druf! :thumbsup::thumbsup:
    Viel vorfreud!!!


    Schönes Weekend
    Gruss lammbock






    lammbock85
    Herzlich willkommä :party:


    Jetzt nur no rasch unter "Mein RX-8 & Ich" vorstelle mit Bilder vo dim REX (dis Profilbilg gseht vielversprechend us 8o )


    lg SpeedFlash

  • [...] und beiblätter wot bruchsch zum iträgä chunsch au däzuä über.... :Y:


    wieso iiträgä? Invidia het doch ABE?


    PS: bin gespannt auf die Bilder... :D

    231PS, PREMIX (1:300), Bose, ID3 Adapter, Front+Heck Clean, Leder (Schwarz-Rot), Shogun, Magnaflow Exhaust

    LED Standlichter, Diverses rot hinterleuchtet, Mitelkonsole lackiert, Custom Heckausbau, Carbon Seitenspiegel

  • D'ABE gilt nume für EU-Staate. Ide Schwiiz gilt die nid. ;-)


    Ich warte jetzt sit über 7 Mönet uf mini Invidia.. Han bim falsche bestellt..


    @lammbock: Gseht ganz guet us, dini Diva! :thumb:

  • D'ABE gilt nume für EU-Staate. Ide Schwiiz gilt die nid. ;-)


    Ich warte jetzt sit über 7 Mönet uf mini Invidia.. Han bim falsche bestellt..


    @lammbock: Gseht ganz guet us, dini Diva! :thumb:


    Hey Martin danke :D


    7 Mönet wo häsch dänn diä bitte bstellt? :totumfall:
    Han si gestär äntli mondiärt und äs isch eifach dä hammer!!! :thumbsup:
    Und gschmolzä wiäs überall so postäd wird, isch bis jetzt zum glück au no nüt(trotz lackiärtä teili).... Mal luägä obs nachem erschtä mal richtig usfahrä au no so isch :S


    Gruss lammbock

  • Han bi DiamondKFZParts bstellt. De lieferet inzwüsche aschienend nümme. Han inzwüsche de Rächtsschutz igschalte, zum s'Gäld zrug z'fordere.


    Hehe, dass sie super tönt, weisi. Han binere Rex-Usfahrt au scho dörfe hinter nem Rex mitere Invidia nachefahre. Vorallem ide Tunnels tönt die genial! :thumbsup:
    Und was s'Schmelze betrifft: Das sötti nume bi Gschwindigkeite jensiits vo 180km/h passiere. Drum söttemer hie ide Schwiiz die Problem sowieso nid ha. ;)

  • Hej leute, ich selber bin us thurgau und ha do sho en blaue rx8 gseh und au en silbrige..
    Usserdem gsehni jedesmal in örlike eine weni det here gah und wink ehm zue :D